Ocena teme:
  • 1 Glas(ov) - 5 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zakon o orožju gre na sejo Vlade
Ob svojem prvotnem komentarju včerajšnje javne predstavitve sem zapisal, da so se številni govorniki osredotočili na docela nepomembna vnašanja in s tem dajali legitimnost določenim rešitvam.

Eden takšnih je izpostavljanje pomena posameznega športnega združenja, ki je bila rdeča nit številnih govornikov. To je vprašanje, ki spada v okvir zakona o športu, nikakor pa v svojem bistvu to ni vprašanje, ki bi bilo kakorkoli povezano z zakonom o orožju in sorodnih sredstvih ter družbeno legitimnih ciljih tega. Določen posameznik zgolj zaradi tega, ker se želi udejstvovati v določeni športni panogi, ne postane za posest primeren. Na drugi strani, v kolikor je posameznik primeren posestnik/uporabnik, je docela nepomembno zaradi kakšnega razloga želi določeno sredstvo posedovati. Namesto, da bi zainteresirana, predvsem pa strokovna javnost, kategorično zavrnila takšno neustrezno rešitev, to prav vsi sprejemajo, pri tem pa so nekateri le poudarili pomen njihove zveze, združenja,… Pristajanje na takšne nesmisle nato privede do absurdov, ko pri zakonu o orožju in sorodnih sredstvih aktivno sodeluje Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Olimpijski komite Slovenije, ipd. Ponovno, kot že mnogokrat poudarjeno, vedno se je treba vprašati ,kaj so družbeno legitimni cilji določenega zakona, ne nazadnje, kaj z določenim pristopom dosežemo.

Iz izvajanja številnih se je jasno videlo, kako zainteresirana javnost celo podpira diskriminacijo. Oglejmo si razpravo o posojanju ter prepuščanju sredstva v uporabo. Namesto, da si posamezne skupine poizkušajo izboriti poseben »privilegij«, bi se morali vprašati, zakaj bi se moralo nekaj sploh regulirati, oziroma kakšne bi bile posledice v kolikor se to nebi. Ali je nekdo lovec, športni strelec, rekreativni strelec, oseba, ki se ukvarja s strelstvom, kot prostočasno dejavnostjo, zbiralec, ki orožje nosi (samoobramba, industrija varovanja, institucionalni uporabnik), ali vrsto drugih družbeno neproblematičnih vlog in načinov uporabe, je popolnoma vseeno! Z operativnega vidika posojanje ognjenega strelnega sredstva na tistega, ki le to posoja, nalaga večjo odgovornost, saj je odgovoren ne le z sebe, temveč tudi za ravnanje osebe, kateri sredstvo prepusti v uporabo. Tako so ključni dejavniki za to, da ne pride do nezaželenih družbenih posledic; njegove izkušnje in osebna zrelost. Namesto pisanja izjem, komu bi se takšno ravnanje lahko dopustilo, bi bila ustrezna rešitev, komu se to nebi. Tako bi bil ustreznejši pristop da se to ne dopusti tistim, ki imajo maj od x let izkušenj in so mlajši od y let (primer 3 leta izkušenj in 21 let).

Nekaj podobnega se dogaja s sedanjimi zbiratelji. Vse težave s pravicami teh v zvezi z uporabo sredstev, ki jih imajo v svojih zbirkah, načinom shranjevanja le teh ,ipd., so posledica pristajanja na docela nepotrebno in nesmiselno ločevanje. V kolikor nekdo želi sredstva zgolj posedovati in jih nikoli uporabljati, je raven znanj, ki jih potrebuje za to, da ne pride do nezaželenih družbenih posledic, nekoliko manjša, kot nekdo, ki želi sredstva aktivno uporabljati. Temu konceptu bi morala slediti tudi dovoljenja, kar sedaj ni primer. V primeru aktivnih uporabnikov se glede na specifičnost (kompleksnost) delita dve pod-kategoriji; lovci ter osebe, ki sredstva nosijo za potrebe samoobrambe. Sedanje drobljenje, razen administrativnih ovir vsem vpletenim, ne prinaša prav nobene dodane vrednosti!

Zanimiva je bila razprava o medsebojni primerljivosti sredstev glede na njihovo potencialno nevarnost ter raven poseben zakonske regulacije. Omenjen je bil lok in samostrel, s pomočjo katerih lahko storilec zlahka streže po zdravju in celo življenju soljudi, na drugi strani pa so regulirana nekatera sredstva, ki so glede na svoje tehnične lastnost manj učinkovita, ali celo neučinkovita (delaborirana), ki pa navzlic temu ostajajo visoko zakonsko regulirana. Temeljno pravilo bi moralo biti, da mora obstajati medsebojna primerljivost sredstev, to pa mora odražati raven posebne zakonske regulacije. Sedaj je zadeva, kot se že mnogokrat izpostavil, docela arbitrarna, kar je nesprejemljivo.


Dušilniki poka in moderatorji poka. Razprava o teh je bila nadvse zabavna, saj je bilo v nekaterih izvajanjih moč jasno videti poizkus, kako se od nečesa distancirat, v okviru tega pa je bilo slišati strokovno docela nesmiselne trditve. Ne le to, takšen neustrezen pristop ustvarja absurdne situacije in docela nepotrebne zaplete! Morda zgolj pretekli primer tovrstnih poizkusov, ki se sedaj maščujejo. V silni želji opredeliti »nadpovprečno nevarna sredstva (vojaška)« se je nekomu utrnila briljantna ideja o obstoju nastavka za bajonet. Vsebinsko popoln nesmisel, ki bo sedaj predstavljal težave pri kategorizaciji stoletje in več starih repetrinih pušk. V kolikor je nekdo primeren za posest/uporabo potencialno bolj nevarnih sredstev, potem ni razloga, da mu družba ne bi zaupala, da sredstev ne bo zlorabljal. V kolikor nekdo ni primeren za posest/uporabo potencialno bolj nevarnih sredstev, potem je posest dušilnika poka še najmanjši problem.

V enem od izvajanj je bilo izpostavljena težava definicije, kaj pomeni »v vojaški uporabi« in ali se to na naša na našo vojsko, tuje,… Ponovno smo se ujeli v docela nesmiselne definicije, ki so zgolj same sebi namen, ob tem grenijo življenje vsem vpletenim, v prav ničemer pa ne predstavljajo dodane vrednosti s stališča legitimnih družbenih interesov na tej zakonodaji. Bereta M92FS je službena pištola SV, FN F200S puška. Sta zgolj zaradi te lastnosti kaj bolj problematični kot kaka druga puška ali pištola, ki to ni?

Morda še ena misel. Samo dejstvo, da se v Slovenji ne dogajajo ekscesi s sredstvi, ki so v lasti posameznikov, apriorni še ne pomeni, da je zakonodaja na tem področju ustrezna! Navzlic temu, da nedvomno imamo nekatere ustrezne rešitve, naša zakonodaja vsebuje vrsto nesmislov, ki neposredno kršijo temeljna pravila nomotehnike, kar je nesprejemljivo in bi si zaslužilo obsodbo prav vseh. Naj zaključim z že večkrat poudarjenim. Vedno bi morali dosledno slediti pravilom nomotehnike, ki veljajo na področju oblikovanja zakonodaje! Poleg tega bi morali brezkompromisno upoštevati strokovnost, kar prav tako ni praksa. Operativno je osrednji dejavnik posameznik in njegova neprimernost, oziroma primernost. Vse ostalo je drugotnega pomena in v velikem delu zgolj samo sebi namen. Žal celo del zainteresirane, oziroma strokovne javnosti na teh izhodiščih ne vztraja, kar se je žal videlo na včerajšnji predstavitvi mnenj, ravno to pa se bedno znova maščuje.
Odgovori
Jebemtiš pa si jim razložil to tudi na mmc in 24ur? Če si potem bodo 100% upoštevali pred glasovanjem!
Odgovori
Kolko glasov bi dobu Grims, če bi bil od sedaj naprej tiho ... uffff  bi mu bili vsi fouš

Čestitke vsem za lepo predstavljena mnenja.
Odgovori
(04-05-2021, 07:58)Iurium humanorum Napisal: Eden takšnih je izpostavljanje pomena posameznega športnega združenja, ki je bila rdeča nit številnih govornikov. To je vprašanje, ki spada v okvir zakona o športu, nikakor pa v svojem bistvu to ni vprašanje, ki bi bilo kakorkoli povezano z zakonom o orožju in sorodnih sredstvih ter družbeno legitimnih ciljih tega.

Ne vem točno ali nas malo hecaš ali morda ne veš v čem je poanta? Mogoče pa samo jaz ne razumem tvojega komentarja.
Skratka, pomen navedbe posameznega športnega združenja je izjemno pomemben zaradi tega, ker bi po originalni dikciji lahko potrdila glede športnega udejstvovanja lahko izdajala le SZS in biatlonci, ki pa orožja ostalih strelskih panog sploh ne uporabljajo. Iz česar sledi da dejansko ne bi mogel nihče več dobiti nabavnega dovoljenja za večino tipov orožja.
administrator / Strelec.si
Odgovori
Mislim, da je poanta, da je to nesmiselno opredeljevati v okviru Zakona o orožju. Mogoče bolj primerno za kak drug zakon, npr Zakon o športnem strelstvu? Zakaj pa ne, če imajo že lovci svojega. :)
Odgovori
(04-05-2021, 07:58)Iurium humanorum Napisal: Eden takšnih je izpostavljanje pomena posameznega športnega združenja, ki je bila rdeča nit številnih govornikov. To je vprašanje, ki spada v okvir zakona o športu, nikakor pa v svojem bistvu to ni vprašanje, ki bi bilo kakorkoli povezano z zakonom o orožju in sorodnih sredstvih ter družbeno legitimnih ciljih tega.


Paziti je treba ,da je ZORO dost odprto napisan , ker drugače nas je že povozil zakon o športu , zakon o športu govori o nacionalni panožni športni zvezi , Zoro in pravilnik za izvajanje ZORO pa samo o panožni športni zvezi. Lista NPŠŽ je na netu, edina strelska je SZS

Veljavni ZORO , strelske zveze in društva obravnava po 'zakonu o društvih' kar je edino pravilno 

Predlog ZORO, strelske zveze in društva obravna po linij iz zakona o športu , kar v praksi pomeni ,da potrdila lahko izdaja samo SZS ,nihče drug.

Zakon o športu je v delih napisan zelo narobe a zelo po godu OKS ,ki deli denar davkoplačevalcev svojim članicam , glede na to koliko let se drkljamo z ZORO ,ki je splošno gledano precej nepomeben zakon z malo parcialnih interesov in nič denarja v igri, predstavljate si popravljat zakon o športu kjer je iteresov neskončno in so v igri res veliki denarji. Shootme

*SPZS razen plačevanja članarine pri OKS ni naredila nič za ureditev svojega statusa tako, da tudi velja nič.
Odgovori
Očitno se ne razumeva. Sedanja pravna ureditev na tem področju izhaja iz domneve, da civilist, kot tak, ni upravičena do posesti s tem zakonom posebej zakonsko reguliranih sredstev. Posledično predmetni zakon od zainteresiranega posameznika terja, da izkaže utemeljen razlog. V okviru tega se je izoblikovala praska, da so športne krovne organizacije tiste, ki potrjujejo tovrstno posameznikovo udejstvovanje. Že dosedanje izkušnje na tem področju so se med posameznimi upravnimi enotami in celo referenti nekoliko razlikovale (katere organizacije, koliko aktiven mora biti posameznik, ipd.), v predlogu novele zakona pa se je zadeva le še dodatno zapletla s postavljenimi pogoji na podlagi katerih je Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport pripravilo nadvse zanimivo interpretacijo o tem, kdo takšno potrdilo lahko izda. V kolikor bi omenjena dikcija obstala, bi to za posameznike, ki se športno udejstvujejo na tistih področjih, kjer se njihovim krovnim organizacijam ne priznava ustrezne pomembnosti, predstavljalo resen problem. Predstavniki zvez so naslavljali točno ta vidik, kar v celoti razumem.

In zakaj sem se potem do njihovega nastopa odzval kritično? Ob snovanju zakonodaje je treba upoštevati nekatera temeljna pravila. Veda, ki se s tem ukvarja se imenuje nomotehnika. Sedanji pristop je sporen iz vrste razlogov o čemer sem že velikokrat pisal. Naša obstoječa zakonodaja tako poleg nekaterih ustreznih rešitev, vsebuje skupek vrste takšnih in drugačnih nesmislov, katerim se ob vsaki novi novelaciji zgolj dodajajo novi. S tem se nepotrebna in tudi vsebinsko in pravno nedopustna administrativna bremena, zgolj kopičijo. Materije se prav nikoli ne prečisti. Da je stanje takšno, je del krivde tudi na zainteresirani in strokovni javnosti, ki vedno znova pristaja, z nekaj lepotnimi popravki ter nerganja, na omenjene nesmisle, občasno pa zaradi parcelnih interesov celo z njihovo neposredno podporo. Zaradi takšnega razmišljanja smo ujeti v zakonodajno hiperregulacijo, nad katerim večina sicer pogosto negoduje, v primerih, ko se o tematiki odloča pa mnoge rešitve preprosto sprejemajo.

V kolikor bi tak trend želeli v bodoče spremeniti, je treba jasno izraziti zahtevo, da se neustrezni koncepti odpravijo! In to se včeraj žal ni zgodilo. Problematiko je vsak nastopajoči osvetlil zgolj iz lastne perspektive in se zavzel za pretežno lepotne popravke, ki srž problema ne odpravljajo. Kot sem že velikokrat zapisal, na tem področju potrebujemo docela novo paradigmo, ki bo naslovila (upoštevala) vse legitimne družbene interese ob tem pa ne bo vsebovala nepotrebnih in nedopustnih administrativnih bremen, ki so zgolj sama sebi namen ter obremenjujejo vse vpletene.

Morda za konec nekaj splošnih misli o zakonodaji. Četudi je nek zakon legalen, še ne pomeni, da je ta tudi legitimen. Najboljša zakonodaja je tista, ki je ni! V kolikor se ovrednoti, da je določene ukrepe vendar nujno sprejeti, velja pravilo manj je več (bolje). Popolnoma vsak ukrep bi moral imeti jasno opredelitev zakaj je ta nujen (smiseln) in kakšni so pričakovani učinki le tega. Če torej začnemo na začetku, kakšen je legitimen družbeni interes na tej področni zakonodaji? Vse ostalo (ob striktnem upoštevanju pravil nomotehnike) izhaja iz tega odgovora.
Odgovori
Edino pravilno so ravnali prav vsi nastopajoči.
Zakona (oziroma osnutka zakona) zakonodajalec zagotovo ne bo šel podreti do temeljev (in še globlje), sa je časovni pritisk enostavno prehud (EU direktiva bi morala biti že leta nazaj implementirana v ZORO).
Tvoj pristop pa bi zahteval točno to in zato je kakršenkoli poskus v tej smeri izguba časa in tudi pozicij, ki so jih naši strelski kolegi ustvarili s sodelovanjem z MNZ v zadnjih letih.

Kot trenutno kaže situacija, so nam poslanci prisluhnili in bodo sprejeli dopolnila, ki nam bodo omogočila, da se bomo s strelskim športom lahko ukvarjali še naprej.
Ali bo pri tem odpravljena še kakšna birokratska ovira (kot je razlagal trener, da mora za vsak trening izpolniti 524 podatkov in jih vpisati na roke v formularje), pa toliko bolje.
Zagotovo pa pripravljalec zakona ne bi pristal na totalno demontažo - če bi prišli predstavniki strelskih zvez in društev s takšnim predlogom, bi bil zagotovo zavrnjen, ker si najabrž večina niti ne predstavlja, kako bi snovanje takšnega "širokega" zakona sploh potekalo.... EU direktivo pa je treba harmonizirati v naš ZORO "asap".

Vsem nastopajočim se je zato treba zahvaliti, ne pa, da jim pametuješ s svojimi traktati na forumu.
Odgovori
@JRC
Kaj je na nivoju EU treba in kaj ne, absolutno presega razpravo na tem forumu. Morda zgolj toliko. Popolnoma vsak nesmisle, ki si ga evropski birokrati izmislijo ni treba implementirati, če za to obstaja dovolj pokončne drže in iznajdljivosti. Praksa v Sloveniji je običajno ravno nasprotna. Stvari se zelo pogosto prenesejo v nacionalno zakonodaji na način, ki je še nekoliko bolj nesmiseln, kot so si jo prvotni avtorji zamislili. Pač v upanju, da se slučajno ne bo našel kdo, ki bi nam očital premajhno vnemo. To ni le nesmisel, temveč naravnost destruktivno ravnanje. Tudi v tem primeru obstaja vrsta metod, kako se lahko izogne prenosu v nacionalno zakonodajo tistih delov evropske direktive, ki so neustrezni!

V celoti mi je jasno, da so se predstavnik zvez vprašanja lotili pragmatično. Čeravno sem načeloma zagovornik takega pristopa pa trdim, da ta na dolgi rok prinaša več škode, kot koristi. V vsakem primeru bi bilo smiselno, da bi obstajala razdelna izhodišča (na čemer se dela), na podlagi teh pa bi se ob vsaki priložnosti opozarjalo na neustrezne trenutne rešitve. Četudi bi se nato pristalo na kako vmesno rešitev, bi se s tem pokazalo na obstoj problema ter smer za katerega si zainteresirana in strokovna javnost prizadeva. V tem primeru je seveda še vedno mogoče pristati na takšne ali drugačne kompromise. V kolikor se nestrinjanje z nekaterimi izhodišči jasno ne izrazi, se konkretno izboljšanje stanja nikoli ne bodo zgodilo! Ohranjanje neustreznih izhodišč pa je nedvomno osnova za bodoče zaostritve in glede na izkušnje, ni vprašanje, ali se bo to zgodilo, temveč le, kdaj bo do tega prišlo.

Nova paradigma bi morala pomeniti še en dejavnik. Zainteresirana javnost je bila in je vedno v defenzivi. Vedno se jo sooča z novimi omejitvami in četudi se te ne udejanjijo v vsem svojem obsegu, to še vedno pomeni progresivno in neizbežno krčenje pravic prebivalstva. In ko so te enkrat izgubljene, jih je bistveno teže povrniti, kot preprečiti izgubo le teh. Zgolj primer zgornje trditve. Kakšna je verjetnost, da bodo v Veliki Britaniji v bližnji prihodnosti črtali obstoječe drakonske omejitve? Ne obstaja! Bodo pa gotovo v bodoče sprejeli kako novo! Zaradi tega mora nova paradigma omogočiti, da se strokovna javnost prelevi iz objekta v subjekt, ki igra aktivno vlogo pri ustvarjanju boljših in ustreznejših rešitev na tem področju.

Moja zapisana kritika je tako ambivalnetna; razumem zakaj so se odločili za tak pristop, na drugi strani pa je bila to ponovno zamujena priložnost, da se poizkuša narediti nekaj več.
Odgovori
Storiti nekaj več... je fraza.
Okvir je znan (EU direktiva), za kaj več je bilo zamujeno, ko se je postavljal okvir v EU.
Zato kritizirati (včerajšnje razpravljalce) ni nič drugega, kot mlatenje prazne slame in igranje generala po bitki.
Odgovori
Zanimivo branje, spisano s strani avtorjev, ki so gledano z mojega intelektualnega dosega magistri v dotični zadevi.

Spremljam posamezne teme z velikim veseljem.
Odgovori
@JRC
Še mnogo preden se je sprejemala EU zakonodaja sem opozarjal na določene probleme in v okviru sprejemanja te po svojih možnosti poizkušal postaviti relevantna vprašanja,... Pod vplivom različnih dejavnikov, tudi slišanega na srečanju, ki ga je tedaj organiziral dr. Šoltes, sem se lotil projekta postavljanja nove paradigme na tem področju pri čemer je bilo v okviru tega prelitega nemalo črnila pa ne le mojega. O tem, da so obstoječi koncepti neustrezni, sem pisaril tudi v okviru te niti in to mnogo pred včerajšnjim dnem. Tako očitek o generalu po bitki ni ravno ustrezen.

Ocenjujem, da je pogled na problematiko, kot na nekakšno bitko, nekoliko neposrečen. Gre namreč za kompleksno multidisciplinarno tematiko. Tako si je skladno s temeljnim konceptom treba kontinuirano prizadevati, da se stvari ustrezneje uredijo, tovrstni napori pa ne potekajo zgolj na enem področju. Posledično to pomeni, da ni izgubljenega prav nič le ena priložnost ni bila izkoriščena tako dobro, kot bi nemara lahko bila. Seveda imamo lahko različne poglede na nekatera vprašanja, nekoliko težko pa sprejemam razlago, da kritika na račun nekaterih sedanjih rešitev, vsaj načelna, ki bi jo enotno izrekli predstavniki zainteresirane javnosti, ne bi predstavljala dodane vrednoti pri sedanji novelaciji, oziroma prihodnjih.
Odgovori
(04-05-2021, 15:03)JRC Napisal: ... kritizirati (včerajšnje razpravljalce) ni nič drugega, kot mlatenje prazne slame in igranje generala po bitki.

Clap  Clap
Pri negativni oceni ugleda, prosim za komentar, ker bom drugače sklepal, da gre za čisto zlobo  Mrgreen
Odgovori
Zgolj nekaj kratkih vprašanj za tiste, ki menijo, da moja prizadevanja ne gredo v pravo smer. Ali je so seznanjeni z vsebino Resolucije o normativni dejavnosti iz leta 2009? Ali menijo, da jo je treba spoštovati?
Odgovori
Bilo bi lepo, če bi jo upoštevali in to dopolnjeno iz leta 2018, vendar se ves svet trenutno vrti v nasprotno smer na vseh področjih. Nekatere stvari so neskončne in med njimi je človeška neumnost.
Odgovori
Iurium humanorum!
Prosim pojasni kaj je rezultat tvojega truda zadnjih 5 let za nam strelcem prijazno zakonodajo.
Res bi rad vedel. Razen pisanja neskoncnih postov na forumu!
Rezultat! To je edino kar šteje ne pa kritiziranje tistih ki stopijo iz svoje cone udobja in poskusijo dejansko kaj storiti! Rezultat!
Ce se ne bi peščica strelcev (strelcev ne nabijačev iz naslonjača) pet let nazaj uprla poskusu Cerarjeve vlade z njegovimi sekretarji MNZ in inspektorji na celu z Perkom, da se onemogoci streljanje s tem da bi nam preprecili streljanja na internih streliscih in nadalje poskusom Šarčeve vlade, z nesposobnim ministrom na čelu da se popolnoma onemogoči dinamične strelske discipline bi ti lahko nabijal svoje teorije z zaklenjenim orožjem doma in cakal neke dogodke ki se sicer lepo slisijo v idealnem svetu a žal v realnem svetu stvari ne tečejo tako.
Sem dolgo razmišljal če se naj oglasim a imam poln k..... pametnjakovičev ki samo nabijajo a naredijo nič. Kolikokrat si pisal na MNZ ali kam drugam, da bi spremenil zadeve na bolje? S kom si se dobil da bi kaj spremenil? Kaj konkretno si spremenil?
Rezultat! Samo to šteje!

Andrej Feguš
Odgovori
Mogoče še dodatna vprašanja - ali je mogoče spisal to svojo “novo paradigmo”, o kateri ves čas piše po forumu oz. govori (da ne uporabim kakšne druge besede na “k”)? Je mogoče spisal nov osnutek oz. predlog zakona? Mogoče temeljna izhodišča novega zakona (po njegovi novi paradigmi)? Če je odgovor na katerokoli vprašanje pritrdilen, ali je mogoče karkoli od navedenega kjerkoli objavil ali v pisni obliki poslal komurkoli - društvom, panožni zvezi, političnim strankam, poslancem, pristojnemu ministru oz. ministrstvu, MNZ RS, komurkoli?
Odgovori
(04-05-2021, 19:35)andrejf Napisal: Iurium humanorum!
Prosim pojasni kaj je rezultat tvojega truda zadnjih 5 let za nam strelcem prijazno zakonodajo.
Res bi rad vedel. Razen pisanja neskoncnih postov na forumu!
Rezultat! To je edino kar šteje ne pa kritiziranje tistih ki stopijo iz svoje cone udobja in poskusijo dejansko kaj storiti! Rezultat!
Ce se ne bi peščica strelcev (strelcev ne nabijačev iz naslonjača) pet let nazaj uprla poskusu Cerarjeve vlade z njegovimi sekretarji MNZ in inspektorji na celu z Perkom, da se onemogoci streljanje s tem da bi nam preprecili streljanja na internih streliscih in nadalje poskusom Šarčeve vlade, z nesposobnim ministrom na čelu da se popolnoma onemogoči dinamične strelske discipline bi ti lahko nabijal svoje teorije z zaklenjenim orožjem doma in cakal neke dogodke ki se sicer lepo slisijo v idealnem svetu a žal v realnem svetu stvari ne tečejo tako.
Sem dolgo razmišljal če se naj oglasim a imam poln k..... pametnjakovičev ki samo nabijajo a naredijo nič. Kolikokrat si pisal na MNZ ali kam drugam, da bi spremenil zadeve na bolje? S kom si se dobil da bi kaj spremenil? Kaj konkretno si spremenil?
Rezultat! Samo to šteje!

Andrej Feguš

Clap Clap Clap
Odgovori
(04-05-2021, 18:39)ivann@ Napisal: Bilo bi lepo, če bi jo upoštevali in to dopolnjeno iz leta 2018, vendar se ves svet trenutno vrti v nasprotno smer na vseh področjih. Nekatere stvari so neskončne in med njimi je človeška neumnost.

Normativne smernice so zbirka strokovnih gradiv, ki naj bi se uporabljale pri oblikovanju zakonodaje (dr. Pogorelec), zadnja izdaja je iz leta 2018. Na drugi strani je Resolucije o normativni dejavnosti pravno zavezujoč pravni akt sprejet v parlamentu in tako del pravnega reda Republike Slovenije.

Res je, ni redkost, da se omenjena pravila kršijo. Eden od razlogov za to je tudi v tem, ker smo državljani premalo zahtevni! Posledica takega pristopa je, da se je število veljavnih zakonov v Sloveniji iz leta 91, ko je bilo teh 370, to povečalo na kar 879. Še slabša slika je s podzakonskimi akti. Teh je bilo leta 91 »le« 909, danes pa kar 20508. Seveda vsa ta, celo za strokovni del javnosti, vedno manj pregledana gmota, povzroča erozijo naših svoboščin. Ne le to, kakovost tovrstnih gradiv je pogosto vse slabša. Podobno sliko lahko vidimo tudi z materijo evropske »orožne« zakonodaje. Vedno nove omejitve in vedno bolj nesmiselne rešitve. Sam trdim, da nam je vse skupaj ušlo izpod nadzora, rešitev pa je dosledno vračanje k izhodiščem.
Odgovori
Jaz pa bi se na tem mestu zahvalil vsem, ki se trudite kakorkoli urediti ta clusterfuck od novele. Hvala!
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 1 Gost(ov)