Ocena teme:
  • 11 Glas(ov) - 4 Povprečje
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaostritev EU zakonodaje o orožju
Tudi VZ58 je v trgovino dobavljena kot semiauto.
Odgovori
Komite evropskega parlamenta za notranji trga in zaščito potrošnikov je pripravil osnutek poročila za prvo branje, pri tem pa je, kot posvetovalno telo sodeloval tudi odbor za državljanske svoboščine, pravosodje in notranje zadeve.
Njegovo vsebino lahko razdelimo v tri vsebinske sklope; v prvem se nahajajo pripombe na preambulo direktive, ki ima zgolj deklarativen pomen, sledi vsebinski del, ki se nanaša na sam predlog direktive, zaključi pa se s splošnimi pojasnili pripravljavca osnutka poročila.

V kolikor omenjen osnutek poročila gledamo s stališča pravnih posledic, je pomemben le drugi sklop.
Zakonodajna besedila, ki niso bila formirana istočasno, je dokaj težko brati, saj gre za različne sklope, ki se medsebojno dopolnjujejo, prekrivajo, razveljavljajo, ipd. Z namenom, da bi se bralec laže prekopal skozi vse našteto, sem objavil neuradni čistopis besedila predloga uredbe, koncipiran pa je na način, da se lahko spremlja razvoj posameznih členov skozi časovno komponento.
Trenutni predlog direktive vsebuje CELOTNO BESEDILO, ki NI PREČRTANO! Tako so v njej vsebovani tako deli prvotne direktive iz leta 1991, kot vseh nadaljnjih amandmajev, ali predlogov le teh.

Seveda prepuščam vrednostne ocene kakovosti besedila vsakemu posamezniku, žal pa sam z nekaterimi ne delim posebnega navdušenja nad predlogom. Osebno me najbolj moti to, da se z vsakim predlogom amandmajev nadgrajuje celota, ki pa je vsebinsko vedno bolj konfuzna in stihijsko zasnovana. Sicer me tako stanje ne čudi, saj to postaja vedno pogosteje značilno za zakonodajo; velike količine, težko razumljivih in dvoumnih besedil, ki jih je težko izvajati, nihče pa ne ve, zakaj je bilo nekaj dejansko uvedeno tja. Gre za zakonodajo, ki je sama sebi namen, izvajanje le te pa le nepotrebna administrativna ovira.

Ravno zaradi tega sem že mnogokrat poudarjal, da bi bilo potrebno imeti izhodišča in se s politiki ter javnostjo pogovarjati o teh, sama zakonodaja pa bi morala biti le tehnično orodje za udejanjanje le teh.
Odgovori
Problem je, ker so kolektivno povsem zanemarili dejstva in izhodišča stroke ter podlegli pritisku EK in paničnih reakcij na (pričakovane) teroristične aktivnosti, ki so prej posledica zunanje politike EU in organiziranega uvažanja neprilagodljivih kultur v EU kot pa posedovanja raznoraznih predmetov.

Če dobro preberete stvar gre za ne samo konfuzno zbirko polidej ampak tudi za nastavke za bodoče omejitve in lažje kos po kos prepovedovanje orožja in civilnega lastništva in seveda večji nadzor nad prebivalstvom (stalni zdravniški nadzor in obveznost poročanja oz. pregled na vsake 5 let ipd...).

Odziv bo moral biti vseevropski na tole jaz osebno sem imel namen sodelovati pri pripravi sprememb vendar vidim, da gre izključno za embalažo, češ saj smo imeli demokratični proces in smo poslušali strokovnjake (slišali pač ne) ampak vseeno "varnost" pred stroko in bomo vseeno naredili kar mislimo da je prav.
Odgovori
Tole je eno veliko skropucalo, sem pričakoval več od te Vicky. Pa je ista birokratinja kot vsi ostali prej; še bolj je zakomplicirala, sprememba zakonodaje zaradi spremembe same, ne pa da bi karkoli doprinesla.

Za vse tiste, ki se sprašujemo glede B7 kategorije; tole je njen citat:

The proposal to recategorise cat B.7 would cause many practical problems in implementation and has been tried and rejected in certain Member States. The Rapporteur instead makes a series of alternative proposals. Firearms converted to firing blanks should remain in their original categories due to the particular risks associated with them. Automatic firearms converted to semi-automatic (as well as, for the avoidance of any doubt, semi-automatic firearms converted to automatic) should be in category A

To pomeni da vse CZ in M70, ki so predelane iz avtomatskega v polavtomatsko, ostanejo ne glede na predelavo v A kategoriji.

Še terminski plan:

[Image: 12377587_1989906881233559_2554553638886177062_o.jpg]
Odgovori
In, a so tile bruseljski brihtoli že podali tehtni razlog, ki jih vodi k spreminjaju orožne zakonodaje?
Odgovori
S pozicije moči je vsak razlog (bolj) tehten...
Odgovori
Mato, se popolnoma strinjam s tabo, kot se tudi strinjam s tvojimi navedbami, da bi nas tale mafija rada razorožila in slekla do golega in nam vzela vse pravice in svoboščine. Ampak rad bi tole slišal iz njihovi ust. Že leta 2004 sem bil evroskeptik, sem pa po bruseljski zaslugi vsako leto še bolj.
Odgovori
"Slovenske ceste postajajo vse bolj nevarne

Ljubljana, 30.03.2016, 10:03 | D.L.
Evropska komisija bo objavila poročilo o varnosti cest v povezavi, nekaj izsledkov je že znanih in ti so zaskrbljujoči. Prvič po skoraj 15 letih se je število smrtnih žrtev zvečalo. Slabo se je odrezala tudi Slovenija: lani je bilo 12 mrtvih več kot leto prej ter kar 500 več poškodovanih."

A bo EK v tem primeru prekategorizirala vozila in/ali zaostrila pogoje za nakup vozila?
Odgovori
Bolj ali manj je jasno, kdo je kriv za to, da se je Bruseljski Molenbeek spremenil v valilnico teroristov. Politiki seveda ne bodo nikoli priznali svoje krivde. Žalostno pa je, da tukaj ne gre samo za priznanje krivde, temveč je več kot očitno, da trenutno enostavno ne poznajo poti iz dreka, ki so si ga sami zakuhali.

Nesposobneža vedno spoznaš po tem, da išče krivdo za svoj neuspeh pri drugih. Lastniki orožja so iz tega zornega kota več kot primerna populacija nad katero se lahko razbesniš v svoji nemoči in totalni odsotnosti vizije kako reševati resnične probleme. 
Odgovori
(30-03-2016, 10:22)matjaz43 Napisal: "Slovenske ceste postajajo vse bolj nevarne

Ljubljana, 30.03.2016, 10:03 | D.L.
Evropska komisija bo objavila poročilo o varnosti cest v povezavi, nekaj izsledkov je že znanih in ti so zaskrbljujoči. Prvič po skoraj 15 letih se je število smrtnih žrtev zvečalo. Slabo se je odrezala tudi Slovenija: lani je bilo 12 mrtvih več kot leto prej ter kar 500 več poškodovanih."

A bo EK v tem primeru prekategorizirala vozila in/ali zaostrila pogoje za nakup vozila?

Ne nebo. Snooty Sploh je brez veze take primerjave delat.
Odgovori
(30-03-2016, 10:53)Raccoon Napisal: Bolj ali manj je jasno, kdo je kriv za to, da se je Bruseljski Molenbeek spremenil v valilnico teroristov. Politiki seveda ne bodo nikoli priznali svoje krivde. Žalostno pa je, da tukaj ne gre samo za priznanje krivde, temveč je več kot očitno, da trenutno enostavno ne poznajo poti iz dreka, ki so si ga sami zakuhali.

Nesposobneža vedno spoznaš po tem, da išče krivdo za svoj neuspeh pri drugih. Lastniki orožja so iz tega zornega kota več kot primerna populacija nad katero se lahko razbesniš v svoji nemoči in totalni odsotnosti vizije kako reševati resnične probleme. 

Super je ta 'dzihadistični' Molebeek v Bruslju , si predstavljaš kako bi pametovali če bi bil na kaki Atenski četrti ali Ljubljanskih fuzinah sigurno bi razmisljali o kaki okupacijski upravi

Citat:Matjaz43
Mato, se popolnoma strinjam s tabo, kot se tudi strinjam s tvojimi navedbami, da bi nas tale mafija rada razorožila in slekla do golega in nam vzela vse pravice in svoboščine. Ampak rad bi tole slišal iz njihovi ust. Že leta 2004 sem bil evroskeptik, sem pa po bruseljski zaslugi vsako leto še bolj.

Treba se je zavedat ,da je večji del problema kot sam Bruselj ,lokalen , politiki stalno izrabljajo pretvezo Bruseljskih 'navodil' za udejanjanje agende svojih stricov iz ozadja.
Odgovori
Rudy Giuliani, župan New Yorka, se je lotil problematičnih četrti v svojem mestu lotil na povsem samosvoj in uspešen način. Ker v nekatere predele policaji niso imeli vstopa so tam razvili državo v državi. Da se je lahko uspešno spopadel s tem, je najprej kriminilaziral grafite, ki so jih bili ti predeli polni in kao odsev "urbane kulture". Počečkane so bile vse zgradbe, dvigala ..., skratka vse, kar se je dalo in vidimo v filmih po atomski kataklizmi. Ukazal je da morajo grafiti izginiti in za ponovno "umetničenje" je bilo strogo kaznovano, po potrebi tudi z zaporom. Skratka, dal je močan razlog, da so policaji polovili "umetnike", kar je bil prvi pogoj za ostale ukrepe.

To je sedaj prisotno tudi v Evropi, kamor ne sme vstopiti nihče, ki ne pripada tej skupnosti, kaj šele policaj, razen če ga imajo na vrvici preko prostitucije ali podkupnin. Zato bo treba iti po podobnih stopinjah kot v ZDA, kar bo seveda povzročilo revolt, podobno kot, če bi pri nas hoteli narediti red v Rog-u, ali na Metelkovi. Prej ali slej postanejo ti predeli leglo kriminala, kar vedo vsi, ampak vedno znova se najde politična opcija, ki zagovarja "kulturne" dosežke, ter zagovarja anarhijo, kajti ti so (če jih pripravijo da gredo volit) njihova pomembna "baza", potem so tu še razni FDV-jevski profesorski "kurniki", kar daje zadevi "intelektualni" pridih. 

Skratka, dlje ko se bo gledalo tako stanje, teže ga bo omejiti, še posebno sedaj, ko se taki predeli po Evropi polnijo z "begunci", ki so jim grozovitosti in poboji bližnji kot to kar se gremo pri nas. Lahko, da za to niso krivi sami, vendar to ne more biti razlog za neukrepanje ali tiščanja gleve v pesek. Prepričan sem, da v takih soseskah ni težko priti do orožja, ki je ostalo po južnih vojnah. Mogoče prihaja tudi iz območij ki smo jim mi "humanitarno" pomagali, od časov samoupravljanja, do sedanjih dni. Jugoslavija je bila med glavnimi dobavitelji orožja v bližnjevzhodne države in Afriko. Še mačete so gorenjski kovinarji delali za tiste države brez nafte in denarja za puške.

EK torej išče zajca v napačnem klobuku, pa ne morebiti zaradi neznanja, ampak da upravičijo svoj obstoj. Vedo, da bo prej ali slej močno počilo v EU, zato je najbolje razorožiti tiste, ki pri stvari, ali terorizmu nimajo nič, lahko pa bi nastala francoska revolucija v malem ali velikem, in bi oni bežali pred razjarjenimi ljudmi.
Odgovori
Rudi ni najboljši primer , pa tudi najprej je tvojo pokalico vzel potem pa se je ukvarjal z ostalim. 

Rudi je pač kot mali fašist oporabil teorjo "Broken Windows," George Kellinga ter James Q. Wilson ,ta praksa se ni povsod obnesla in ponekod kriminal kljub uporabi tega narašča (Boston ,Baltimore). Vprašanej je tudi če je delovala v NY .

Tu na žalost ni hitre rešitve ,je pa nekontroliran uvoz 1.5mio ljudi z tako 'podlago' samo olje na ogenj.
Odgovori
"Tu na žalost ni hitre rešitve ..."

Če ne bo hitre rešitve - je sploh ne bo. Take besede ponavadi uporabljajo v javni upravi. Čez noč tega ne moremo nerediti, dejansko pomeni - nič ne bomo naredili.

Ja v NY je uspelo, ni pa noben uspeh večen. Največ pa je odvisno od izvajalcev, ki jih drugje niso imeli, kakor tudi ni univerzalnega recepta, niti nima vsak interesa, ker je cela vrsta možnega vplivanja na odločevalce, kar sem tudi omenil. Res pa je da te hitro razglasijo za fašista, če posežeš v njihove interese, pa kakršni koli so to že.

Ugotavljanje rezultatov pa je enostavno in američani so tukaj nedvoumni. Slaba soseska je izboljšana, ko tam zrastejo cene nepremičninam.
Odgovori
http://www.firearms-united.com/firearms-...ated-death
Odgovori
http://www.24ur.com/novice/svet/fokus.html
Odgovori
Dear Sir/Madam,

Thank you for writing to me about the proposal to amend the EU legislation on the control and possession of weapons (The "Firearms" directive).

As you are aware on 18th November 2015, the European Commission proposed amendments to the current EU Directive which has been in place since 1991 and which was last reviewed in 2008. This new proposal includes elements that will improve the sharing of registers across borders between Member States and enhance the marking and tracking of weapons, particularly prohibited weapons.

It also covers this legal loophole relating to the firearms used in the Charlie Hebdo attacks which had been reconverted from “blank-firing” acoustic firearms into live firearms in Slovakia. UK deactivation standards would not have let this be possible.

However, a number of concerns have been raised about the new proposals as currently drafted, not least the absence of an impact assessment and the lack of clarity of some of the language. These concerns have come from museums, collectors, re-enactors, those involved in the film industry, "airsoft", sports shooters and those using firearms for pest control as well as military reservists in some countries.

Given this, I volunteered to lead the European Parliament's work on this file, which involves scrutinising the Commission's proposal and proposing amendments where necessary. It is completely normal for MEPs to propose amendments to any proposal from the Commission.

In my report, which you can read here, I am recommending that instead of following the Commission approach, the status quo should be maintained wherever there is insufficient evidence to justify a change to the directive. I have made proposals to clarify the scope of the directive by tightening definitions, in particular the issues of blank-firers and replicas, as well as clearer language for museums, collectors and the special cases when possession of category A 'prohibited' firearms should be permitted. I have recommended to reject the Commission's proposal to ban semi-automatic firearms which resemble firearms with automatic mechanisms on the grounds that some Member States have tried to implement this category but with little success. In addition, I've proposed language to reflect the fact that many Member States already have requirements on safe storage and medical checks. With regard to information sharing, I do believe that more could be done to ensure that important information, such as when authorisation has been refused, is shared between Member States.

At the same time as the Commission proposed changes to the Firearms Directive, the 28 countries of the EU (the “Member States”) adopted a new Regulation setting standards for deactivation of firearms (the “Deactivation Regulation”). This is due to apply to all deactivated firearms placed on the market from 8th April 2016. As this has been adopted by the countries concerned, the Parliament does not have a form legal role in this process. However, I am aware that there are many concerns about the logistics and practicalities regarding the new standards and I have urged Member States to give more clarity urgently on how they intend to implement the Deactivation Regulation. I have suggested a range of options of possible future amendments to deal with concerns about the Deactivation Regulation which have been raised to me by law enforcement and other stakeholders.

My report will be debated by MEPs in the Internal Market Committee on 21st April. The following day, MEPs will then have the opportunity to table their own suggestions, which I will endeavour to consolidate into compromise proposals wherever possible. I hope that by the end of June, the committee will have voted on the report, which will then become the basis for discussions with Member States in the Council. I understand that this is a priority for the Council so it is likely that these discussions will begin in September.

I will endeavour to keep members of the public updated as this legislation progresses through regular press releases. Please do check my website.

Yours sincerely,

Vicky Ford MEP
Odgovori
Najbrž se bo zavzemal za obvcezen  open carry vseh polnoletnih državljanov...
Odgovori
Najmanj to!
Odgovori
http://www.europarl.europa.eu/sides/getD...V0%2F%2FEN
Mnenje Odbora IMCO

http://www.firearms-united.com/images/do...o_IMCO.pdf
Odgovor Firearms United na mnenje
Odgovori




Uporabnikov, ki berejo to temo: 5 Gost(ov)